Karanlığın Büyüsü İçindeki Bu Küçük Kadın Büyüdü Adı CeseT KokaN KadıN Oldu..







3 Aralık 2012 Pazartesi

Gerçek Yaşamın Ucuz Hayalleri..Fabrika Kızı..

İnsan kendini ne kadar daha fazla ucuzlatabilir bunu düşünmeden duramıyorum.Kısa bir süre önce Edie:Factory Girl filmini izledim ve sağlam etkilendim :)Bir Fabrika Kızı kendi halinde saf ve güzel..O pahalı yaşamın içinde ucuzluğu seçmiş bir deli belki de..
Sedgwick'in kısacık hayatından çalınmış küçük bir kesitti benim izlediğim ve ve ve Warhol'un da bencilliğiydi..
Ayrıca şu yazıya da bir göz gezdirmenizi öneririm; http://aylagingunlugu.blogspot.com/2011/01/factory-girl-edie.html

İzlememiş biri varsa halen şayet hiç buralarda oyalanmayıp açıp izlesin filmi..Bu kadar söz ettikten sonra şu güzel parçayı paylaşmamak da olmaz sanırım..

Lykke Li - Until We Bleed


17 Eylül 2012 Pazartesi

Lalala

İlk defa gerçekten yağmur yağsın istedim ve o yağan yağmurda delicesine koşmak..

Bilmem kaç bin kez Candan Erçetin'in o güzel sesiyle Yazık Oldu parçasını dinledim sıkılmadım bu yazımı okuyanın da benim gibi aynı moda girmesi için ve parçayı açıp dinlemesi için parçayı da paylaşmak istedim.


7 Temmuz 2012 Cumartesi

DinDon


Bıkmadan usanmadan saatlerce dinlenilesi olabilme niteliğine sahip güzel parça.
Hıı bu arada 13 Temmuz'da Erykah Badu Türkiye'ye geliyormuş.Duyar duymaz çok heyecanlandım biletim de hazır zaten o günü sabırsızlıkla beklemekteyimm=))

21 Ocak 2012 Cumartesi

Yalnızlık Senfonisi..

Gene uykusuz geçen bi geceye daha son vermek üzere uyumaya gidiyorken sizlere uyumadan biraz önce "Sevgili Babam" filmini izlemiş olduğum için bu gecenin kahramanı olarak ilan ettiğim ve sadece eskilerde kalmayıp günümüze gelen o muazzam sesleri bi daha hatırlayabilmek adına ve ayrıca o güzel filmleri tekrar hatırlayabilmek içinde  filmin en sevdiğim bölümlerinden birini  sunuyorum..
Şimdi artık yalnızım ahhh ahhh :)

1 Ocak 2012 Pazar

İki-Sıfır-Bir-İki

Her yerde 2012 yılıyla ilgili bi yazıya rastlamanız mümkündür bu aralar özelliklede ama nedense benim pek içimden gelmiyor birşeyler karalamak:)Bi ton boş laflar edip birileri okuyunca aman şöyle olsun aman böyle olsun derdim yok haha belki de bu yazdıklarımı okuyan yada okuyacak biri bile olmayacak :)
Hoş çok bişey yazamayacağım çünkü sabaha karşı uyudum ve felaket uykum var bi hava alıp gidip uyumalı saat birazcık erken sanki uyumak için ama gözler kapanmaya meyilliyse elden ne gelir dimi :)
Çok uzatmadan ve lafı toparlama ihtiyacına girmeden günün parçasını belirlemiş bulunmaktayım.Bu sefer  hatta iki parça!Hoş çok kararsızım hangisini bugün için versem neyse kararsız biri olduğum için durup kafa patlatamayacağım daha fazla zaten her ikiside oldukça popüler bugünlerde o yüzden her ikisini de oturun dinleyin işte :)
İsimleri yok açın bakın bi zahmet :)